سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
آنچه دیده بیند در دل نشیند . [نهج البلاغه]
 
امروز: جمعه 103 اردیبهشت 14


فرازی از فرمایشات حضرت امام خمینی(ره)

افتخارم این است که بسیجی ام

خبرگزاری فارس: حضرت امام خمینی(ره) می فرمودند: من همواره به خلوص و صفای بسیجیان غبطه می‏خورم و از خدا می‏خواهم تا با بسیجیانم محشور گرداند، چرا که در این دنیا افتخارم این است که خود بسیجی‏ام. من تا آخر پشتیبان ارتش و سپاه و بسیج خواهم بود و تضعیف آنان را حرام می‏دانم.




بسیج؛ الطاف جلیه خداوند
تشکیل بسیج در نظام جمهوری اسلامی ایران، یقینا از برکات و الطاف جلیه خداوند تعالی بود که بر ملت عزیز و انقلاب اسلامی ایران ارزانی شد.(1)

بسیج؛ شجره طیبه‏
بسیج شجره طیبه و درخت تناور و پرثمری است که شکوفه‏های آن بوی بهار وصل و طراوات یقین حدیث عشق می‏دهد. بسیج، مدرسه عشق و مکتب شاهدان و شهیدان گمنامی است که پیروانش بر گلدسته‏های رفیع آن، اذان شهادت و رشادت سر داده‏اند.(2)

بسیج؛ لشکر مخلص خدا
بسیج میقات پابرهنگان و معراج اندیشه پاک اسلامی است که تربیت‏یافتگان آن، نام و نشان در گمنامی و بی‏نشانی گرفته‏اند. بسیج، لشکر مخلص خداست که دفتر تشکیل آن را همه مجاهدان از اولین تا آخرین امضا نموده‏اند.(3)

بسیج؛ مصداق کامل ایثار
در حوادث گوناگونِ پس از پیروزی انقلاب خصوصاً جنگ، نهادها و گروه‏های فراوانی بودند که با ایثار و خلوص و فداکاری و شهادت‏طلبی، کشور و انقلاب را بیمه کردند، ولی حقیقتا اگر بخواهیم مصداق کاملی از ایثار و خلوص و فداکاری و عشق به ذات مقدس حق و اسلام را ارائه دهیم، چه کسی سزاوارتر از بسیج و بسیجیان خواهند بود؟!(4)

ثمره حضور بسیج و تفکر بسیجی در کشور
ملتی که در خط اسلام ناب محمدی«ص» و مخالف با استکبار و پول‏پرستی و تحجرگرایی و مقدس‏نمایی است، باید همه افرادش بسیجی باشند و فنون نظامی و دفاعی لازم را بدانند، چرا که در هنگامه خطر، ملتی سربلند و جاوید است که اکثریت آن، آمادگی لازم رزمی را داشته باشد.
اگر بر کشوری ندای دلنشین تفکر بسیجی طنین اندازد، چشم طمع دشمنان و جهانخواران از آن دور خواهد گردید و الا هر لحظه باید منتظر حادثه باشیم. بسیج باید مثل گذشته و با قدرت و اطمینان خاطر، به کار خود ادامه دهد.(5)
مسؤولین تنها با پشتوانه شما است که می‏توانند به تمامی تشنگان حقیقت و صداقت اثبات کنند که بدون آمریکا می‏شود به زندگی مسالمت‏آمیز تو!م با صلح و آزادی رسید. حضور شما در صحنه‏ها موجب می‏شود که ریشه ضدانقلاب در تمامی ابعاد از بیخ و بن قطع گردد.(6)

افتخارم این است که خود بسیجی‏ام‏
من همواره به خلوص و صفای بسیجیان غبطه می‏خورم و از خدا می‏خواهم تا با بسیجیانم محشور گرداند، چرا که در این دنیا افتخارم این است که خود بسیجی‏ام.(7) من تا آخر پشتیبان ارتش و سپاه و بسیج خواهم بود و تضعیف آنان را حرام می‏دانم.(8)
1) صحیفه امام، ج 21، ص 194
2) همان‏
3) ‏همان‏
4) همان‏
5) صحیفه امام، ج 21، ص 195
6) صحیفه امام، ج 21، صص 195 - 196
7) صحیفه امام، ج 21، ص 194
8) صحیفه امام، ج 21، ص 357
انتهای پیام/


 نوشته شده توسط دوست در شنبه 89/9/6 و ساعت 8:2 عصر | نظرات دیگران()
درباره خودم

سیاسی
دوست
«اینهایی که الان در ایران مشغول فتنه هستند این ها از اسلام هیچ اطلاع ندارند . و به حسب ان طوری که من می فهمم این ها مرتبط با امریکا هستند ولو این که اسمشان بر خلاف است و ملت ما باید این ها را رد بکنند و اعتنایی به انها نکنند و خودشان در همین سیل جمعیت ایران منحل خواهند شد.» صحیفه امام خمینی (ره) ج6-ص471

آمار وبلاگ
بازدید امروز: 1
بازدید دیروز: 0
مجموع بازدیدها: 5809
فهرست موضوعی یادداشت ها
آرشیو
جستجو در صفحه

صفحات اختصاصی
پیوندهای روزانه
خبر نامه