سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
دانا نادان را می شناسد؛ چون قبلاً نادان بوده است؛ ولی نادان دانا را نمی شناسد؛ چون قبلاً دانا نبوده است . [امام علی علیه السلام]
 
امروز: جمعه 103 اردیبهشت 14

اطلاعیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

 

هواپیماربای مسیر تهران - دمشق از عناصر وابسته به ضد انقلاب است

 

خبرگزاری فارس: سپاه پاسداران با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: در آخرین ساعات شب گذشته و طی پرواز شرکت هواپیمایی ایران ایر در مسیر تهران - دمشق، فردی با هویت مشخص و از عناصر وابسته به ضد انقلاب قصد ربایش این هواپیما را داشت.



 

به گزارش خبرگزاری فارس، روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عصر امروز شنبه با صدور اطلاعیه‌ای از ناکامی تلاش ضد انقلاب برای ربایش هواپیمای جمهوری اسلامی در مسیر تهران - دمشق خبر داد.
در بخشی از این اطلاعیه آمده است: با اقدام قاطع و به موقع گارد امنیت پرواز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و هوشیاری کروی پرواز، تلاش یکی از عناصر وابسته به ضد انقلاب برای ربودن هواپیمای جمهوری اسلامی ایران در مسیر تهران- دمشق ناکام ماند.
این اطلاعیه می‌افزاید: در آخرین ساعات شب گذشته و طی پرواز شماره 517 شرکت هواپیمایی ایران ایر در مسیر تهران- دمشق، فردی با هویت مشخص و از عناصر وابسته به ضد انقلاب با ایجاد رعب و وحشت درون پرواز و در بین مسافرین با ادعای بمب‌گذاری و انجام مقدمات اولیه قصد ربایش این هواپیما به مقصد مورد نظر را داشت.
در ادامه اطلاعیه مذکور با اشاره به عملیات نیروهای حفاظت هواپیمایی سپاه در مقابله با این فرد، تاکید شده است: پس از دستگیری عامل اجرای نقشه هواپیماربایی و انجام اقدامات تامینی لازم توسط نیروهای متخصص امنیتی، هواپیمای مذکور با انجام مسافرگیری به مقصد تهران بازگشت.
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پایان اطلاعیه خود خاطر نشان کرده است: پرونده موضوع به مراجع ذیصلاح تحویل و در حال رسیدگی است.


 نوشته شده توسط دوست در شنبه 89/9/6 و ساعت 8:12 عصر | نظرات دیگران()
درباره خودم

سیاسی
دوست
«اینهایی که الان در ایران مشغول فتنه هستند این ها از اسلام هیچ اطلاع ندارند . و به حسب ان طوری که من می فهمم این ها مرتبط با امریکا هستند ولو این که اسمشان بر خلاف است و ملت ما باید این ها را رد بکنند و اعتنایی به انها نکنند و خودشان در همین سیل جمعیت ایران منحل خواهند شد.» صحیفه امام خمینی (ره) ج6-ص471

آمار وبلاگ
بازدید امروز: 12
بازدید دیروز: 0
مجموع بازدیدها: 5820
فهرست موضوعی یادداشت ها
آرشیو
جستجو در صفحه

صفحات اختصاصی
پیوندهای روزانه
خبر نامه